Usiaku 24 tahun ketika aku mendirikan rumahtangga dengan kekasihku, Sohaimi. Kini kami berusia 28tahun. Kami berdua adalah graduan sebuah IPTA. Kini aku bertugas sebagai seorang Pegawai Tadbir disebuah jabatan kerajaan manakala suamiku pula bertugas sebagai seorang eksekutif pengeluaran di sebuah kilang ternama. Namaku Shamirah.Berkulit cerah, berkaca...

Walaupun kami sudah setahun bercerai hubungan kami tetap rapat. Setiap kali aku menemui jandaku aku dapat main dengannya. Oleh kerana jiran kami tak tahu kami bercerai maka mudahlah aku tidur di rumah jandaku setiap kali balik kampung melihat anak-anak. Aku biasanya tidur di luar di ruang...

Bila aku sedar sahaja. Aku tersenyum tengok hujung bantal tu penuh dengan air aku He he aku ketawa kecil. Masa tu mak panggil makan, so bangun cepat aku bangun pakai seluar pendek yang tergantung dekat sebelah almari. Masa aku Nak sarungkan seluar tu, sempat jugak...

Semuanya bermula sewaktu aku menunggu keputusan SPM. Sebelum itu elok juga aku menceritakan serba sedikit tentang diri aku. Aku berasal daripada Teluk Intan. Kedua ibu bapa aku mengerjakan ladang kelapa sawit dan menternak lembu dan kambing biri. Lembu dan kambing biri-biri kami tak lah banyak...

Pengembaraan Abang N berkembang dalam dunia chatting, Kawan/partner tidak mengira usia dan status. Pokoknya siapa sahaja yang berhasrat dan berkeinginan menjadilah. Pernahkah dengar ungkapan begini: "Kalau seseorang sayangkan seseorang, maka dia akan lakukan apa juga demi mempertahankan perhubungan mereka. Dan kadang-kadang timbulnya benci. Bila sudah benci,...

Namaku Salmiah. Aku seorang guru. Di kampung aku lebih dikenali dengan panggilan Cikgu Miah. Aku ingin menceritakan satu pengalaman hitam yang berlaku ke atas diriku sejak enam bulan yang lalu dan berterusan hingga kini. Ianya berlaku kerana kesilapanku sendiri. Kisahnya begini: kira-kira enam bulan yang lalu...

Membesar dalam keluarga yang mewah memang saat yang mengembirakan, apa sahaja yang diimpikan pasti menjadi kenyataan. Wang ringgit mengalir seperti air di teresan. Barang-barang yang berharga dari luar dan dalam negeri menjadi mainan di badanku, dari segi pakaian, kasut dan sebagainya sudah tidak daya untuk...

Kehidupan aku mula berubah sejak Din mula pindah ke rumah sebelah menjadi jiran baru aku. Dia tinggal membujang seorang diri. Bekerja sebagai mekanik kereta. Oleh kerana kami duduk di rumah flat, maka selalu juga kami terserempak dan berbual mesra. Kadangkala di dalam lif dan kadangkala...

Isteriku, Zanariah sering ditinggalkan kerana aku bekerja di Kuala Lumpur. Biasanya aku balik ke kampung seminggu sekali. Dua malam aku habiskan masa di kampung dengan isteri dan anak-anakku sementara lima malam lagi aku berada di ibu kota. Zanariah, baru berusia 40 tahun seorang yang seksi dan...

Suamiku, Zaharin seorang ahli perniagaan yang berjaya. Beliau amat sibuk dengan urusan perniagaannya sehingga banyak kali mengabaikan aku dan dua orang anak yang masih kecil. Entah kenapa pagi itu dia suruh aku bdersiap sedia. Setengah jam lagi dia akan ambilku di rumah. Katanya, drivernya akan datang...

Tijah adalah seorang surirumah sepenuh masa. Berusia 40an, ibu lima anak itu masih bergetah orangnya. Suaminya, Mail adalah seorang nelayan sahaja. Sebagai seorang nelayan pendapatannya tidak tetap. Bila cuaca elok dapatlah dia turun ke laut. Bila musim tengkujuh, Mail tak dapat pergi ke laut. Walaupun Mail...

Sebagai seorang janda Ain tidak serik dengan lelaki walaupun sudah dua kali menjanda.Suami pertama, Rashid, meninggal dunia manakala suami kedua, Rahim bercerai hidup. Janda anak lima ini baru berusia 35 tahun.Sebagai perempuan yang masih kuat nafsunya Ain sering berganti pakwe. Dahulu pakwenya bernama Azmi seorang suami...

Aku ingin berkongsi pengalaman interracial aku dengan budak negro dari Afrika. Selepas pengalaman itu baru aku tahu mengapa wanita mat saleh tergila-gila konek negro. Penangan mereka memang hebat. Yang aku rasa hanya amatur sebab masih budak lagi, kalau dah berusia tentu lebih dahsyat. Budak negro...

"Aku nak ke JB minggu depan, tolonglah tengok-tengokkan isteri dan anak aku tu" ujar Salim semasa kami sama-sama tengah membasuh kereta minggu lepas. "Eh, kau nak ke sana buat apa dan berapa lama?" tanya ku. "Ada kursus pulak, dan lama, seminggu…. Kena berpuasalah aku….." jawab Salim. "Tak boleh...