Sejak aku mengetahui alamat ini tujuh bulan lalu, hampir semua cerita aku baca, terutama yang merupakan kisah nyata. Karena itulah aku tergerak untuk mencoba menceritakan pengalamanku. Aku (sebut saja Aswin), umur hanpir 40 tahun, postur tubuh biasa saja, seperti rata-rata orang Indonesia, tinggi 168 cm,...

Umurku sekarang sudah 30 tahun. Sampai sekarang aku masih hidup membujang, meskipun sebenarnya aku sudah sangat siap kalau mau menikah. Meskipun aku belum tergolong orang yang berpenghasilan wah, namun aku tergolong orang yang sudah cukup mapan, punya posisi menengah di tempat kerjaku sekarang. Aku sampai...

Kisah ini terjadi sekitar 2010 an, saat aku masih kuliah sambil cari kerja sampingan buat biaya kuliah. Kebetulan ada temen ibuku yang punya warnet di kota ini, jadi aku kerja nungguin warnet. Shift jaga biasanya malam, mulai jam 7 sampe jam 12 malam. Tapi kadang-kadang...

kostnya yang sering bersikap genit dan terkadang menjurus kurang ajar terhadap dirinya. Kejadiannya tadi saat dia pulang kantor berpapasan dengan Pak Mahmud yang sedang berusaha memaku sesuatu di dinding. “Sore pak..lagi ngapain pak..?” sapa Mona demi kesopanan. “Eh..mba Mona dah pulang..”sahut Mahmud dengan mata berbinar....

Hari itu aku pulang agak cepat karena ada beberapa klien yang mengubah jadwal appointmentnya, aku turun didepan pagar danmeminta Pak Supir untuk langsung menuju kantor suamiku, toh aku tidak ada rencana pergi lagi hari ini. Suasana rumah terasa sepi, aku melirik jam tanganku, pantas… baru pukul dua lewat...

Aku sudah lama mengidamkan tubuh Shikin yang ranum. ohh teteknya yang besar kira-kira 36D disampingkan dengan kulitnya yang cerah lagi licin, wajah yang ayu sudah cukup membuatku tegang memikirkannya. Hari ini aku nekad bahawasa Shikin akan menjadi milik aku. Sekolah habis awal hari ini. Special...

Kat sekolah aku ada seorang cikgu disiplin, Cikgu Roziah namanya. Cikgu Roziah ni adalah dalam umur pertengahan, taklah cantik sangat, kira oklah. Pakaiannya pun bukanlah menarik sangat, standard la pakai baju kurung ngan tudung. Kita orang dengar Cikgu Roziah ni janda. Agaknya pasal tu lah...

Ketika ini aku masih memikirkan apa yang perlu aku buat untuk menjelaskan pekara sebenar kepada Abg Murad. Peristiwa pada bulan lepas betul-betul menghantui fikiranku.Aku sudah mengingatkan Abg Murad supaya membetulkan kunci bilik airnya kerana ia tidak boleh dikunci.Ceritanya begini…. Bulan lepas iaitu bulan Mei 1999,aku...

Cikgu Faridah merupakan seorang yang tegas dan garang. Ramai pelajar yang bencikan sikapnya yang selalu mendenda pelajar tak tentu pasal. Asal ada sahaja pelajar yang buat hal habis satu kelas jadi mangsa.kebetulan kelas aku pada tahun ini diajar olehnya.Setiap kali diberi kerja rumah aku tak pernah siap.Nak buat macam...

Ni kisah benar yang berlaku pada diri saya semasa saya di tingkatan 5 di sebuah sekolah daerah Kajang. Cikgu Mariah merupakan cikgu yang paling seksi dan sering menjadi bualan setiap anak remaja di sekolah. Pinggangnya yang ramping dan buah dadanya yang besar sering membuat anak - anak remaja terpukau ketika kelas...

Mesum Atas Meja Sekolah Aku seorang gadis bersekolah di SMA, namaku Shinta. Aku anggota cheerleader PCT. Pada suatu hari, ada pertandingan basket antara anak melawan anak SMA 8 di sekolahku. Aku sebagai anggota tim cheerleader PCT, berpakaian minim, memberi support kepada tim sekolahku ...

Namaku Kasan aku punya kisah indah pada tahun 1979. Usia saya boleh dibilang masih cukup muda untuk mengenal yang namanya bercinta. Saya baru berumur 13 tahun. Saya mempunyai seorang tetangga cewek dia bernama Ita. Dari bentuk tubuhnya boleh dijamin semua laki-laki yang melihatnya pasti akan berdecak...

Ini pengalaman benar-benar asli, gak rekayasa,terjadi beberapa tahun yang lalu, saat dimana saya menjadi anak kost, biasa khayalan anak kost yang berharap kiriman dari orang tua, pengen punya tambahan duit. akhirnya pun saya menghayal bisa jadi brondongnya tante girang, tapi apalah daya, ibu kost yang...

Kisah in terjadi kira-kira setahun setengah lalu. Nama saya Habsah, usia 38 tahun, isteri kepada Abang Samad, peniaga perabot kecil-kecilan. Kawan-kawan panggil saya Kak Cha saja. Kami tinggal di sebuah rumah teres kat Rawang. Ketika kisah ini berlaku saya berusia 36 tahun. Semoga menjadi teladan...