Anna, Indah dan Devi memandangi terus ke bagian bawah tubuhku, apalagi kalau bukan batang kemaluanku yang sangat kubanggakan, hitam, panjang, besar, berotot, dan berdenyutdenyut. Lia sendiri sudah melepaskan seluruh pakaiannya. Puting susu Lia sudah membenjol cukup besar karena sering kali kuhisap, dan oleh Lia sendiri...

Namaku Ardy, berasal dari kawasan Timur Indonesia, tinggal di Surabaya. Isteriku Lia yang terpaut lima tahun dariku telah dipanggil menghadap hadirat penciptanya. Tinggal aku seorang diri dengan dua orang anak yang masih membutuhkan perhatian penuh. Aku harus menjadi ayah sekaligus ibu untuk mereka. Bukan hal yang...

Ini berawal dari pengalaman pribadi, Perkenalkan nama aku tony lengkapnya tony azuar, temen2 akrab ku biasa memanggil nama aku dengan panggilan tony, umur aku sekarang baru 20 tahun, saat ini aku masih duduk di bangku perkuliahan dan sekarang baru menginjak semester ke tiga(3) pada suatu...

Kisah ni berlaku masa aku umer 18, waktu tu aku baru balik cuti semester 'U'. Entah macam mana bila aku sampai je rumah semua tak de orang. Yang ada cuma Minah, pembantu rumah aku je. Dia tu indon. Dia bagitau ayah aku balik kampung. Aku pun...

My name is zainal. saya masih ingat ketika saya berumur 15 tahun, ketika itu saya baru pulang dari sekolah.dalam perjalanan pulang saya melihat seorang gadis sedang mengelamun di tepi tasik. saya menegurnya untuk berbual. Fara juga selalu memakai baju yang agak ketat sehingga dapat melihat kedua-dua...

Perkara ni berlaku sewaktu umor aku 17 tahun lebih kurang 3 tahun lalu..badan aku memang KAAWWW giler,bergetah dengan bontot pejal dan tetek beso..aku rasa memang aku sorang yang seksi dan aku suka pakai baju yang tak cukup kain dan terdedah..aku perasan yang tiap kali aku...

First aku nak bagi tau..masa tu umur aku 20 tahun n ngah blaja kat universiti kat utara malaysia. so da satu cuti mid term tu aku tak balik kampung n decide nak tinggal kat rumah akak sepupu aku yang berdekatan dengan kolej tempat aku blaja....

Tiba-tiba sebuah suara keras membangunkan kami di tengah malam. Fatimah istriku memeluk lenganku saking ketakutannya. Suara itu datang dari arah dapur. Sepertinya kaca yang jatuh berantakan. Naluriku mengatakan ada hal yang tak beres ada di dalam rumah ini. Aku bangun dan menyalakan lampu. Istriku berusaha...

Suami saya baru-baru ini memiliki klien dari Afrika yang telah ditemuinya untuk berbisnis selama beberapa bulan terakhir. Mereka berada di sebuah bar suatu malam dan kliennya mengatakan kepadanya keinginannya untuk bercinta dengan seorang wanita kulit putih Amerika saat dia berkunjung. Mereka harus berteman baik selama...

Cerita ini berlaku pada tahun lepas ketika aku dan isteriku melancong ke Sabah. Oleh kerana aku ada urusan niaga di Kota Kinabalu selama tiga hari, maka aku bawa isteriku, Zakiah sekali. Kesian aku nak tinggalkannya di Kuala Lumpur sendirian memandangkan anak-anakku semua sudah berumahtangga. Hanya aku...